Ouddorp Connection
Welkom op het eiland Goeree-Overflakkee

Welkom op het eiland

Goeree-Overflakkee

Vakantiehuis  met welness huren aan de kust

Vakantiehuis

met wellness

Vakantiehuis huren aan de kust

Groepsaccommodatie

aan de kust

Ons eiland omgeven door water

Ons eiland

omgeven door water

luxe appartementen huren aan de kust

luxe appartementen

aan de haven

Geniet met je familie

Geniet

met het gezin

groepsaccommodatie huren aan de kust

Luxe landhuis

aan de kust

Ontdek in de winter wilde Flamingo's

Ontdek in de winter

wilde Flamingo's

Geniet van het buitenleven

Heerlijk genieten

van het buitenleven

Actief op het water

Actief

in en op het water

Spot zeehonden

Spot

zeehonden in het wild

Q&A Vouchers

Q&A vouchers

Voucher

Q: Kan VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL gebruik maken van een voucher in plaats van restitutie van de reissom in geld?
A: Ja dat kan. We beseffen dat we - onder normale omstandigheden - in geval van een annulering door VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL het reeds betaalde bedrag zouden moeten terugbetalen. De huidige situatie is echter zo uitzonderlijk dat we van mening zijn dat het gerechtvaardigd is om een uitzondering te maken. Ook de ANVR en het SGR hebben hierover updates op hun website staan. In feite staat deze procedure gelijk aan de mogelijkheid om kosteloos om te boeken, zoals momenteel ook door reisorganisaties wordt gedaan. Wij rekenen op uw begrip.

 

 

Q: Mijn rechtsbijstand verzekering geeft aan dat ik de voucher niet aan hoef te nemen. Graag wil ik dus geld terug voor mijn annulering.  
A: Er zijn bijzondere situaties denkbaar waarin het niet redelijk is om partijen te houden aan afspraken uit een overeenkomst. Indien de omstandigheden zodanig uitzonderlijk zijn, kan dit zelfs bepalingen uit de wet opzijzetten. De coronacrisis, de onvoorziene ontwikkelingen en de impact daarvan betreffen een dergelijke uitzonderlijke situatie. Dit is ook de reden dat overheden en toezichthouders in Europa, Nederland en andere landen wereldwijd de uitgifte van een Corona-voucher steunen. De Corona- voucher is in deze crisis een tijdelijke oplossing, die een redelijk en gerechtvaardigd evenwicht biedt tussen de belangen van consumenten en reisorganisaties. De Corona voucher ontzegt u ook geen eventueel recht op geld terug; indien u de voucher niet binnen een jaar na uitgifte heeft kunnen of willen inwisselen, staat het u vrij om alsnog restitutie in geld te verzoeken. Maar uiteraard hopen wij dat u met de voucher op korte termijn een mooie reis bij ons boekt.

Q: Ik heb mijn reis geboekt bij een andere touroperator dan VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL, krijg ik dan ook een voucher?
A: Zolang u een reis hebt geboekt waarbij VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL de uitvoerende touroperator is, kunt u aanspraak maken op de voucher. VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL neemt hiervoor contact op met u. Als u een reis hebt geboekt waarbij VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL niet de uitvoerende touroperator is, dan dient u bij die touroperator na te gaan wat de mogelijkheden zijn. 

Q: Wat is de waarde van de voucher? En wat als ik een andere reis wil boeken die duurder/goedkoper is?
A: De waarde van de voucher is volledig gelijk aan de door u betaalde reissom. Ook de boekingskosten en eventuele gemaakte kosten voor premies voor reis- en annuleringsverzekering krijg u terug in de vorm van een voucher. De voucher is één jaar geldig na datum van afgifte. Wordt de reissom van uw nieuwe vakantie duurder? Dan betaalt u zelf het verschil bij. Wordt de nieuwe reissom goedkoper, dan blijft het restbedrag op uw voucher staan. 

Q: Hoe lang blijft de voucher geldig?
A: De voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. 

Q: Heeft de geldigheid betrekking op de boekingsdatum of de vertrekdatum van de nieuwe reis?
A: U heeft een jaar de tijd om een nieuwe reis te boeken. De nieuwe vertrekdatum mag dus ook de geldigheid van de voucher zijn, zolang de boeking maar binnen een jaar na uitgifte is gedaan

Q: Is de voucher persoonsgebonden? Of mag deze ook overgedragen worden? 
A: De voucher is persoonsgebonden, u mag deze niet overdragen naar iemand anders. Het is wel mogelijk om de (restant)voucher over te dragen aan een (andere) deelnemer van de oorspronkelijke boeking en onder de voorwaarde, dat dit vooraf kenbaar wordt gemaakt aan VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL. Hebt u niet rechtstreeks bij VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL geboekt maar bij een andere touroperator, neemt u dan contact op met deze touroperator om de overdracht te regelen. 

Q: Wanneer ontvang ik de voucher? Hoe gaat dit in zijn werk? 
A: Wij zijn op dit moment bezig met het uitgeven van de vouchers voor de boekingen die vanuit VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL zijn geannuleerd met vertrekdatum t/m 10 mei. Het uitgeven gebeurt in fases en neemt enige tijd in beslag. Wanneer uw voucher is aangemaakt, vindt u deze in e-mail. Zorg dus dat u deze regelmatig checkt. Heeft u de voucher nog niet ontvangen dan vragen wij geduld te hebben en hierover geen contact op te nemen met ons. We zijn een kleine touroperator en we werken hard om iedereen zo snel mogelijk van deze voucher te voorzien.
  

Q: Hoe ontvang ik de voucher?
A: Zodra uw voucher is aangemaakt vindt u deze in uw e-mail.

Q: Ik heb een voucher ontvangen, hoe gebruik ik deze bij een boeking?
A: Op uw voucher staat een code met 10 karakters. Bij het maken van een nieuwe boeking op VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL.nl voert u deze code in bij de laatste stap van uw boeking, kortingscode invoeren. 

LET OP: De code is hoofdlettergevoelig en moet identiek zijn aan de code zoals op de voucher staat.

Q: Mag ik de voucher gebruiken om meerdere vakanties te boeken? Dus het bedrag spreiden over meer vakanties?
A: Dit is mogelijk. Als u na de eerste boeking nog voldoende saldo op de voucher overhoudt, dan kunt u dit inzetten voor een volgende vakantie. 

Q: Ik heb al een nieuwe boeking gemaakt, kan ik alsnog mijn Corona-voucher daarvoor gebruiken? 
A: De voucher kan gebruikt worden bij een nieuwe of al bestaande boeking. Wilt u de voucher gebruiken voor een boeking die u al gemaakt hebt? Neemt u dan contact op met het VAKANTIEHUISINOUDDORP.NL

Q: Kan ik meerdere vouchers voor één nieuwe boeking gebruiken?
A: Het is op dit moment niet mogelijk om meerdere Corona-vouchers op één boeking in te leveren. 

Q: Kan ik een voucher combineren met een door mij ontvangen kortingscode?
A: Het is op dit moment niet mogelijk om een Corona-voucher te combineren met een ontvangen kortingscode. 

Q: Ik heb een reis geboekt met vertrek tussen 6 april en 10 mei en heb nog niet de volledige reissom betaald. Hoe wordt dit nu afgehandeld met de voucher? 
A: Als u een aanbetaling gedaan hebt voor uw vakantie en deze is geannuleerd, dan krijgt u een voucher ter waarde van het bedrag van de aanbetaling.

A: Ik heb een reis geboekt met vertrek tussen 6 april en 10 mei en heb de reissom nog niet betaald. Moet ik alsnog de reissom betalen?
Q: Nee, u hoeft de reissom niet meer te betalen. Uw reis wordt geannuleerd en u ontvangt geen voucher.